fredag den 10. august 2012

Min guldklump.

Så får i alligevel lige et lille billede af min guldklump Liam. Han blev 2 mdr i Tirsdags, og det går bare stærkt. :-) Han har opdaget sine hænder og sutter løs på dem. Knytnæven skal bare proppes helt ind i munden! Er spændt på hvad han vejer den 20 hvor sundhedsplejersken kommer på besøg!

Liam også kaldt muldvarpen, han er bestemt ikke meget for sollys. Det må være efter faderen.

Med næven i munden!


Og ud over det, var turen til Århus rigtig hyggelig. Dog havde de ikke mange butikker at byde på, som Aalborg ikke har. Men Liam fik da lige lidt mere Hummel, til sin samling.




Frokost på Kong Kaffe kan kun anbefales!

3 kommentarer:

  1. Hvor er han bare sød! Og skønt med ekstra Hummel i samlingen :D

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med Liam 2 måneder :) .. Jeg faldt tilfældigvis lige over din blog og du skal være hjertens velkommen til at kigge forbi min ;)

    SvarSlet
  3. Han er ret lækker!!!

    Jeg nominere dig til at være med i denne http://mormille.blogspot.dk/2012/09/liebster-blog-awards_12.html
    blogger leg :D Mwuhahahha

    SvarSlet