torsdag den 2. august 2012

Lidt nyt.... Meget måske!

Så kommer der lige en lille opdate på shopping turen, med billeder af lidt af fangsten. Og den nye hummel kollektion, den er da bare ÅH så dejlig, så det måtte Liam selvfølgelig have lidt af! Og skal da indrømme jeg også godt kunne komme til at købe lidt mere af det til ham.. :-) Jeg selv, fik en trøje og en cardigan + et par sko. Resten af det der blev købt var det guldklumpen.

Lige til en anden opdate, har jeg stadig ikke helt besluttet mig for om jeg vil smide nogle billeder af Liam ud her på. Men jeg overvejer det stadigvæk. :-)



Det lækre Hummel. :-)

Og lidt mere til guldklumpen!

6 kommentarer:

  1. Hej
    Faldt lige over din blog, og har tænkt mig at følge den.
    Jeg er selv på barsel med min datter fra d.3/7.
    Vi har også en blog du måske vil kigge med på:
    http://sofiasfamilie.blogspot.dk/
    Mvh Charlotte

    SvarSlet
  2. Hej, og velkommen til. Er glad for du vil følge os! :-) Jeg melder mig også til din blog, som tak fordi du har meldt dig ved min. :D
    Må jeg spørge hvor du har fundet min blog henne?

    SvarSlet
  3. Skønne køb! Jeg elsker også Hummel :D

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fik jeg også tilmeldt mig din blog - og hvor er det dog en dejlig lille dreng, du har fået dig (ud fra det jeg kan se på det lille billede) :o) Stort tillykke med ham!
      Og jeg kan godt forstå at du stadig overvejer, om du skal lægge billeder ud af ham - i tilfælde af at du beslutter dig for at gøre det, så forsæt endelig med dine vandmærker ;o)

      Slet
    2. Tusind tak for det. :-)
      Hvis jeg lægger billeder ud af ham, forsætter jeg helt sikkert også med vandmærke. :-)

      Slet